2011. december 31., szombat

Új ékszer az új évre - Gyöngyzug játék

Igen lassan, de azért én is csak elkészültem vele. :-) Megmondom őszíntén, hogy bajban voltam ezzel a nagyon lapos kabosonnal és nem mellesleg a színvilágával is, de így a végére egészen megbarátkoztunk. :-D
Ezúton is köszönöm szépen Jucinak a lehetőséget, hogy részt vehettem ebben a játékban.
A párom Ládikó volt a játékban és végül ez született a kapott gyöngyökből. Nem sikerült mindent felhasználnom, de igyekeztem mindenből szemezgetni legalább egy kicsit, majdnem sikerült is.




Ezúton kívánok mindenkinek Sikerekben és Gyöngyökben Gazdag Boldog Új Esztendőt!

13 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Érdemes volt várni GYÖNYÖRŰ és nekem a színvilága is nagyon nagyon tetszik!Gratulálok!

Zsófi írta...

Nagyon szép lett! BUÉK!

Timike írta...

Imádom, annyira fiatalos, vidám, nagyon tetszik. Boldog Új Evet kívánok neked.

Ajne írta...

Gyönyörű, nem mindennapi körítés ami nekem nagyon tetszik!!!!
Fiatalos és vagány és a láncrésze is szuper!!!
Boldog újévet kívánok neked é családodnak!!!

Tiszi írta...

Csudaszép medál kerekedett belőle!! Gratulálok!

Ládikó írta...

Szuper jó lett. :)Boldog új évet.

Maya írta...

Nagyon jól sikerült!!!
Boldog Új Évet neked is!

Szelini írta...

Nagyon tetszik, szépek a színek és a virágformák is.

Lori Anderson írta...

This is SO beautiful and feminine!

Perl - Eni írta...

Üde és tavaszi hangulatot áraszt!
Gratulálok nagyon szép lett!
B.Ù.È.K!

Orsi írta...

Szerintem fantasztikusan szép lett, odáig vagyok érte!!
BÚÉK! :)

Lakota mágia írta...

Csodaszép ékszer, szuper színösszeállításban!!!
Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!!
:-)

Csillus írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!BUÉK!