2011. november 20., vasárnap

Az én rózsafám :-)

Elkészült első bőrős, varott karkötőm. Egy jó párszor visszabontottam és újrafűztem, de szerintem megérte. Miközben készült, nem voltam biztos benne, hogy ez nekem valóban tetszeni fog-e, de szerencsére tévedtem. :-) Már alig várom, hogy felvegyem. :-D
Köszönöm Babrának a tanfolyamon való részvétel lehetőségét és a sok segítséget. Nagyon hasznos volt.
A karkötőhöz a hozzávalókat Krisztánál szereztem be. Ajánlom mindenkinek, nagyon szép dolgokat találhattok nála: http://www.egyedigyongy.hu/





14 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Gyönyörű lett a karkötőd már az elején látni lehetett, nagyon jó kis délután volt!!!!

Kaszás Ildikó írta...

A tied is nagyon csodálatos lett !!!
Jó nektek Pesti lányok !!!!
Ilyen jó kis délutánon tudtuk részt venni !!

Zsófi írta...

Szépséges!

RaMary írta...

Csodaszép ez a karkötő! Meseszépek a színei, gyönyörű a kidolgozása! Gratulálok!

Babra írta...

Tudtam én, hogy nagyon jó lesz, gyönyörű ez a kő!:) Azért látom megcserélted a bőr szélén a színeket;)
Örülök, hogy hasznos volt az okítás, reméelm sok szép hímzett karit láthatunk még tőled!

Lakota mágia írta...

Hűű, ezt én is tudnám szeretni, csodaszép!!!
:-)

Hajni írta...

Nagyon szép lett a karkötő! Gratulálok hozzá!
Bennem már sajnos nem volt ekkora kitartás tegnap este, de igyekezni fogok én is!

Méri írta...

Csodálatos lett, gyönyörű az a kerámia kaboson! Már én is szemeztem vele!

Timike írta...

ÉN még mindig az államat keresem, nagyon tetszik, s főleg klassz dolog lehet , ha meg is mutatják a csínját-bínját, már alig várom a folytatást.

Névtelen írta...

HŰ!!! Nagyon szép! Még volt energiád befejezni? Gratulálok!
Ildikó (a másik asztaltól)

Timi írta...

Köszönöm Lányok!

ekszerlada írta...

NAgyon szép Timike!!NAgyon ügyes vagy,csak így tovább:)!!

Sturo írta...

Büszke lehetsz az alkotásodra, mert nagyon szépséges!!!
Jutka

Ládikó írta...

Gyönyörű. :)