2011. október 22., szombat

JÁTÉK!!!!!!!! Utolsó centig

Újabb játékra szeretnélek invitálni benneteket.
Végre elérkezett az idő és elmondhatom, hogy végre egyszer én is nyertem. Megnyertem Mérinél az utolsó centig játékot! Ez életem első blogos nyereménye. :-) Azóta többet mosolyog rám a szerencse, de hamarosan erről is beszámolok majd. :-)
Én a következő láncot szeretném továbbadni valakinek:


Minta: Muffin - MU

A szabályok:

1. Bárki játszhat technikától függetlenül, varrhatsz, köthetsz, hímezhetsz,
gyöngyözhetsz, ami csak jól esik, a lényeg hogy a nyereménybe
minél több maradék alapanyag kerüljön !

2. Hagyj itt egy kommentet !

3. A szerencsés nyertes vállalja, hogy 3 héten belül készít két ajándékot.

4. Az egyikkel meghirdeti a játékot, a másikat elküldi nekem.

A meghirdetés után küldöm az ajándékát.

Így a játék során mindenki két ajándékot ad és két ajándékot kap.

Jelentkezési határidő: november 2 éjfél

Szeretettel várok mindenkit!

7 megjegyzés:

Timike írta...

Én jelentkezem, ezért a csodás nyakláncért.

Susu írta...

Vétek lenne kihagyni a játékot! A nyaklánc egyszerűen gyönyörű! :)

F.Gina írta...

Gyönyörű, én is szívesen ringbe szállok érte !

Monica írta...

Itt vagyok én is!

Ányi írta...

Én is szeretnék jelentkezni, és végre megtaláltam, hol is kell. A nyakláncokat imádom, ez is gyönyörű!

tittike írta...

Kedves Timó!
Szeretnék jelentkezni a játékodra. Nagyon tetszik az ötlet, hogy ilyen pókháló szerű szövevény (és persze néhány kapcsolat) szövődhet a játék kapcsán.

gabus1217_8 írta...

Kedves Timó!

Nagyon nagyon tetszik a nyeklánc, jelentkeznék a játékra!

Üdv, Gabi

gabus1217_8@hotmail.com