2011. augusztus 21., vasárnap

Sorsoltam

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni, hogy ilyen sokan játszottatok velem!
Nem is gondoltam, hogy ilyen sokan jelentkeztek majd, de nagyon örültem a végeredménynek. Az elmúlt három hétben összesen 59-en jelentkeztetek a játékra és gazdagodtam 47 rendszeres olvasóval. Megmondom őszíntén, hogy én már nagyon vártam a sorsolást és nagyon izgultam ,hogy ki lesz a szerencsés nyertes.
Nem is húzom tovább az időt és kihírdetem a nyertest.
A kép nem lett sajnos a legélesebb, de azért egészen jól látszik hogy MONICA a szerencsés nyertes.
Ezúton is gratulálok neki!



4 megjegyzés:

Monica írta...

Eszem csöpp kezeit!
Köszönöm, puszi a homlokára!

latinka írta...

Gratulálok Monicának, és köszönöm a játéklehetőséget!

Timike írta...

Gratulálok a nyertesnek és köszönöm a játékot.

emikke írta...

Gratulálok és köszönöm a játékot!!