2011. július 31., vasárnap

JÁTÉK!

Sziasztok,

Szeretnélek játékra invitálni benneteket. A játék apropója, hogy elindtottam saját blogomat.
Egy éve kezdtem el gyöngyékszereket készíteni és most láttam elérkezettnek az időt arra, hogy ezt másokkal is megosszam. Az elmúlt egy évben rengeteg segítséget, bíztatást és támogatást kaptam, ezt ezúton is köszönöm szépen mindenkinek! ZoknisPankát szeretném közülük név szerint is kiemelni, Panka mégegyszer NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK mindent!

A játék feltétele:
- hagyj egy megjegyzést itt, ha szeretnéd megnyerni ezt a nyakláncot
- ha van blogod, akkor tedd ki a játékfelhívást a blogodban, hogy minél többen csatlakozhassanak

Jelentkezési határidő: 2011.augusztus 20. éjfél

Köszönöm mindenkinek, aki játszik. Sok szerencsét kívánok!

Minta: Flora - Perle4u

60 megjegyzés:

Berjo írta...

Szia Timi! Természetesen jövök a játékra! Nagyon tetszik, ami eddig elkészült a blogodból, csak így tovább, aztán mutasd a sok csodás ékszeredet mihamarabb!
Csak nem én vagyok az első kommentelő? :DDDD

Mia írta...

Ejha, igen erős indítás! Nagyon szépséges a nyeremény, így "kénytelen" leszek jelentkezni rá, ha lehet! :))) Bár az én blogom kicsit régebbi, mint a Tiéd, egyelőre mégsem nézik annyian, mint szeretném, de kirakom a játékot, bár ezzel sajnos a saját esélyeimet rontom... :) Csak így tovább!

ZoknisPanka írta...

Szia Timi!
Örülök,hogy rászántad magad a blogolásra, kár lenne ha nem látná a nagyközönség a szépséges gyöngyeidet! :) Természetesen jelentkezem a játékra és további sok-sok gyöngyözős órát kívánok és örömmel segítek bármikor! :)

Alma írta...

Játszani nagyon szeretek:))

Vadnainé Almási Mária írta...

Gyönyörűek a munkáid! Ez a medál pedig annyira nekem való, természetesen nem hagyhatom ki a játékot!:) Köszi a lehetőséget!

Minnie írta...

Szuper lett a blog, olyan igazis "Timis" :) A játékra is jelentkezem :)

Vettike írta...

Szia! Nagyon szép ez a nyaklánc! Szeretnék játszani! www.vettike.blogspot.com

emikke írta...

Nagyon tetszik a blogod és a munkáid is gyönyörűek! Tovább is szépségeket és örömöt kívánok! Ja..és szeretnék játszani ezért a kékségért:-)))

barbara írta...

Gratulálok, szépségeket készítesz, ezt a virágot én is szeretném megnyerni.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon szép a nyeremény,nagyon szép ízléses a blogod,Gratulálok!
Természetesen játszom én is,HÁTHA!!!

Kritti írta...

Gratulálok a blogodhoz és csodálatos ékszereidhez!
Hát persze, hogy játékba szállnék ezért a szépséges Flóráért:-)))

Orsi írta...

Szia!
Jövök én is! :))
Itt is gratula a blogodhoz, és nagyon sok sikert kívánok!
A nyeremény pedig csodás!

Klári - klaraekszer írta...

Szió!
Szép a medálod, én is játékba szállok érte :)

Ha van kedved nézz be hozzám, én is játékot hirdettem.

latinka írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Én is szeretnék játszani!

Ildina írta...

Játszani szeretnék én is :)

Ágnes írta...

Kedves Timó!
Mindig elgyengülök a szép medálok láttán, szeretnék hát részt venni a játékodban)

Üdv:Ágnes

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szeretnék játszani és még inkább nyerni!!! Hajrá!

bandrea írta...

Ha játék, akkor itt a helyem!! Gyönyörű a lánc!!!

Kienle Kinga írta...

Szia!

Tetszik a blogod és az ékszereid, hát én is szeretnék játszani! :-)
Hasonlóan kezdő blogozó vagyok én is, szóval segítek a népszerűsítésben, persze hogy kiteszem a blogomra!!!

Kinga

Ritus írta...

Gratula a blogodhoz!

Magdi írta...

Gratulálok!! Szeretem a játékokat, de sosem nyerek, de azért játszok!!

Gabessz írta...

Jövök én is szerencsét próbálni! Nagyon szépeket alkotsz! A felajánlott ékszer igazán varázslatos! Már régóta szeretnék ilyet, talán most szerencsém lesz!!!

Marcsi írta...

Gratulálok a blogodhoz, nagyon szépek az ékszereid! Jelentkeznék a játékra, szívesen hordanám ezt a nyakláncot:)

Zsófi írta...

Én is jövök, ma találtam rá a blogodra, további sok-sok örömet és élményt kívánok hozzá és a munkáidhoz! :-)

jucuska írta...

Szia! Gratulálok a blogodhoz. Sok száz ilyen szép alkotást kívánok. Szeretnék én is játszani, sajnos blogom az nincs így hirdetni nem tudom a játékod.

Timike írta...

Gratulálok én is a blogodhoz és a csodás ékszerekhez.Én is jövök játszani.

Madarász Éva írta...

Szia!!
Nagyon szép a blogod gratulálok hozzá!!

Katalins írta...

Kedves Timó! Nagyon ízléses a blogod, gratulálok. Természetesen szeretnék a játékra is jelentkezni, mert ez a nyaklánc ékes bizonyítéka, hogy lesz mit nézegetni Nálad.

Kisnyul írta...

Csodás nyeremény, nagyszerű alkotások. Jövök én is játszani veled! Köszönöm a lehetőséget!

http://kisnyuldolgai.blogspot.com/

Gablen írta...

Nagyon szép a nyeremény. Örülnék neki. A legkisebbik gyermekem 08.20-án lesz 3 éves, jó lenne nyerni, így én is kapnék ajándékot azon a napon. Kiraktalak a blogomba: http://gablenmuhelye.blogspot.com/, és követőd lettem.

Almada-Dalma írta...

Gyönyörű medál készítettél, őszintén szeretném megnyerni!

Ilumilu írta...

Nagyon tetszik a nyeremény, gratulálok a blogodhoz-még maradok nézelődni :) további sok sikert kívánok!

Ányi írta...

Itt vagyok, Timó, köszönöm az invitálást! Gyönyörűeket fűzöl, csodaszép minden! Szeretnék veled játszani! :)

inga írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Csodaszép ez a nyaklán, persze hogy szeretném megnyerni :)

Barbi írta...

Nagyon szép ez a medál! Én is szeretnék szerencsét próbálni :)

bemese írta...

Csodaszép medál a kedvenc színemben,nem hagyhatom ki, jelentkezem!:) Gratulálok a blogodhoz, köszönöm a lehetőséget!

Vegazus írta...

Gratulálok a bloghoz! Gyönyörű ez a lánc, én is jelentkezek a játékra! :)

szivelanna írta...

Szia!
Szeretnék játszani!
üdv: Anna

Lilang írta...

Szép nyaklánc :)
Örülnék, ha megnyerném :)

hnelivia írta...

Szia Timi!
Nagyon tetszik a blogod, és természetesen a nyaklánc! Én is szeretnék jelentkezni a játékra, hátha végre nekem kedvezne a szerencse! :) Sok sikert kívánok Neked a továbbiakhoz!
Üdv: Lívia

Susu írta...

Szia!
Gratulálok a gyönyörű alkotásaidhoz.
Örömmel részt veszek én is a játékon.
Üdv,
Susu

Anna írta...

Gratulálok a blogodhoz, én is szeretnék játszani!

Helma írta...

Nagyon szép ékszereket készítesz, ez a medál is csodás, szeretnék a játékra jelentkezni.
Anita

Csé írta...

Szia!
Gyönyörű!
Jó lenne megnyerni.

Csilla

csoki540@freemail.hu

pimpike23 írta...

Gratu! Szép munka!
Én is jelentkeznék a játékra!! Nálam is van, nézz be hozzám! :)
http://pomigyongyszemei.blogspot.com

Zsofesz írta...

Gratulálok a blognyitáshoz! =)
Gyönyörű a nyeremény, én is részt vennék!
Ja és követőddé váltam... =P
Blogom sajnos nincs, még várat magára...
email: zsofesz111@gmail.com

További sok sikert!

romi írta...

Gratulálok a Blogodhoz!! Nagyon szépek sőt gyönyörűek a műveid!!! További jó gyöngyözést!
Ja és jelentkeznék a játékra :)

vrita írta...

Gratulálok a blogodhoz, és kívánom, hogy a gyöngyfűzésben ezután is. :)

Monica írta...

Én is jövök játszani hozzád, a felhívást kitettem a blogomba.
Csodaszép ez a nyaklánc!

Ari írta...

Gratulálok!
Jó lenne megnyerni ezt a gyönyörűséget!!!

Zafir írta...

Gyönyörű a felajánlott nyeremény, előtted tényleg nincs lehetetlen, gratulálok hozzá!

Kria írta...

Gyönyörű szép. Én is jelentkezem.
Kitettem a blogomba.

rozfi írta...

Szeretnék én is jelentkezni, nagyon szép a nyaklánc! :)
A bogomban írtam egy bejegyzést a játékodról.

Kaszás Ildikó írta...

Én is csatlakozni szeretnék !

Nagyon szép a nyaklánc !!
Ildi

B.Ica írta...

Szia!
Gyönyörűséges ez a lánc, én is szeretnék játszani és persze nyerni.
Üdv
B.Ica

Mónika írta...

Szia!
Nagyon szép ez a lánc, gratulálok a sok szép ékszerhez, amit készítettél, GYÖNYÖRŰEK.
Üdv
Mónika

wolf.angel.96 írta...

hű, ez gyönyörű!!! szeretnék játszani érte! :) ja és itt van a bejegyzés a blogomban:

http://aboutme96.blogspot.com/2011/08/jatek-timinel.html

Juli írta...

Szia!
a többiekhez csatlakozva én is gratulálok!!! :)
Szeretnék veled játszani, csodás a nyeremény!

Juli írta...

Szia!
a többiekhez csatlakozva én is gratulálok!!! :)
Szeretnék veled játszani, csodás a nyeremény!

Edina írta...

Gratulálok! Nagyon szép ékszereket készítettél!
Szeretnék játszani ezért a gyönyörűségért!

Tóth Edina
edina880831@gmail.com